Riverside

Snacka om att man blir irriterad när man har sin första lektion, som är på 40 minuter, 9:45, och sin andra, med exakt samma lärare, 13:20. Okej, visst slutade jag i rätt okej tid och så, men samtidigt - vad är meningen!? Jag hade hellre haft dagar fullspäckade med lektioner och isåfall vara ledig typ 2 dagar i veckan (utöver lördagar och söndagar då förstås).

Snart är skolan slut. Bara lite mindre än 2 år kvar! Jag måste klara det. Jag kommer att klara det. Så är det bara. Basta!

Nu ska jag kolla på dagens Riverside avsnitt. Någon annan som följer det?
Tycker det är lite roligare än Andra Avenyn, eftersom AA bara handlar om gamlingar numera. Hihi. Oj vad elakt det lät. Jag menade det inte på något taskigt sätt, bara så ni vet!

TJA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback