Ont i halsen och fortsättning...

Just nu sitter jag här och tänker på att jag börjar få ont i halsen. Åtminstone gör det ont när jag sväljer. Men jaja, bort med alla negativa tankar och fram med det positiva!

Idag har jag:
♥ Städat klart mitt rum!
♥ Räknat matte, så att jag börjar komma i kapp.
♥ Haft världens håltimme, då jag pluggade för fullt.
♥ Insett att biologi faktiskt är rätt skoj!
♥ Fått en IKEA-påse fylld med tidningar och saker man kan äta!
♥ Hunnit med bussen hem, trots att jag trodde att jag inte skulle hinna med den!
♥ Ätit en chokladmuffin med marshmallows på, bakade dem igår!!!

Ja, som ni kanske märker är det inte så svårt för mig att komma på positiva saker med dagen (hittills).

Måste säga att jag helt seriöst blev mycket gladare av att göra denna listan! Haha. Prova själva så märker ni!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback