MADE

Photo:


Var det någon mer än jag som såg på MADE igår? Avsnittet som sändes vid 20:20..

Det var typ världens töntigaste 15-åring som nästan blev Miss SHS. Hon genomgick verkligen en förändring som åtminstone inte jag trodde var möjlig när programmet började. Med sina flätor gick hon böjd över sina böcker i skolkorridoren och vågade knappt säga ett ljud, hemma hos henne kryllade det av gosedjur och barbiedockor!

Jag förstår inte hur det hela gick till, men på något konstigt sätt blev hon faktiskt rätt söt till sist, och man märkte verkligen inte av hennes blyghet! Hon stod där på scenen och pratade, som om det var det enda hon gjort i sitt liv.

Jag blev chockad! Eller nej, jag är chockad!

Bild: MTV.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback