Helgen är nära nu!

Hej!

Ibland känns det som om man missar så himla mycket bara för att man inte sätter igång sin dator en dag. Men samtidigt som man känner så känner åtminstone jag att det är rätt skönt att vara helt borta från det.

Igår när skolan var slut spenderade jag resten av dagen med min kompis. Vi hann bland annat klippa oss! Så nu har jag ny frisyr. Okej, kanske inte en ny frisyr direkt, men jag har åtminstone fått bort allt mitt slitna hår!

Idag har jag gått i skolan från 8:30-16:00, JOBBIGT VÄRRE! Men ibland måste man väl inse att man faktiskt går i skolan... alla dagar kan ju inte vara perfekta.

Snart är det i alla fall helg! Imorgon har jag bara en (eller typ två) lektioner!! Så nu är jag helt glad. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback