HELG!

Hej.

Just nu sitter jag här och är allmänt hungrig. Åt en sen frukost vid 12, så det kanske inte är så konstigt. Det är helt underbart att det är helg nu! Att jag verkligen fick sova hur länge jag ville och att jag inte behöver bry mig om skolan!! (Fast jag har ju förstås ett muntligt prov i biologi på måndag.......)

För en vecka sedan badade jag i Stilla Havet och shoppade i outlet-butikerna i Camarillo, en by/stad utanför Los Angeles. Snacka om hur ens vardag kan förändras.

Nu ska jag gå och smygäta lite grann.... jag tror nämligen inte att mamma och pappa blir så glada om de inser att jag äter typ en timme innan middagen. *Fniss*
Tja så länge!!


En bild från stranden i Santa Monica.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback