En snygg snowboardoutfit

Jag har ett problem... Snart är det vinter och jag har tröttnat på mina snowboardkläder. Funderar på om det kankse hade varit fint med en vit jacka och ett par rosa byxor.. Men jag vet inte. Det är inte så crazy om man jämför med hur mina vinterkläder ser ut just nu, brun/begie/orange-mönstrat är bara förnamnet.

Problemet är att det just nu är rätt mycket jag måste spara till. Och allt kostar rätt mycket pengar också.

Det som behövs är nämligen:
♥ Jeans
♥ Skor (både vinter/höstskor och ett par vanliga sneakers.
♥ Snowboardkläder
(♥) Dessutom måste jag spara pengar så att jag och min kompis kan komma iväg lagom till sportlovet.

Men det hela löser sig nog, hoppas jag!
Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback