10 dagar i USA

Hej bloggen!

Jag har varit ute och rest... Kom hem från USA i förrgår!! Min bror gifte sig, så vi åkte dit! Det var riktigt coolt att äntligen få komma till "the states". Blev dock väldigt förvånad över att man inte kunde dricka kranvattnet. Det smakade så mycket klor att det var hemskt! Det som jag tyckte var värst var ändå att läsken på de flesta snabbmatställen smakade klor och att min bror inte ens märkte det, bara för att han har bott i USA ett tag! Snacka om mysko... USA är ju ändå kända för sin Coca Cola, men om de som bor där tror att den ska smaka sådär så vet jag inte vad jag ska ta mig till...

Var på Disneyland och Universal Studios också.. Hann tyvärr knappt med att shoppa, men som tur var kom jag till en Forever21 affär (i centrala San Francisco) där jag shoppade loss..... eller åtminstone spenderade lite pengar...

Nu är jag ashungrig!! Känns helt knäppt med tiden, men jag kommer nog in i det snart.

Hörs senare!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback