Ni glömmer inte klockan va?

Godmorgon!

Är ni en av de som så lyckligt vaknade "sent" imorse och sedan insåg att klockan var en timme tidigare?
Då kan ni bilda klubb med mig! Haha. Jag vaknade 11:45, trodde jag, men i själva verket vaknade jag 10:45. Arrghh!! Jaja, jag får i alla fall en extra timme idag... vad jag nu ska med den till..

Idag hoppas jag på att kunna övningsköra lite, men mina föräldrar verkar inte vara så värst taggade. Pappa säger hela tiden att jag ska passa på att köra om vi till exempel ska åka och handla mat, men jag menar, jag måste ju faktiskt först lära mig köra innan jag ger mig ut på värsta vägarna! Dessutom är det inte alltid så lockande att följa med och handla mat! Ni kanske fattar...

Som sagt, glöm inte klockan! :D


Kommentarer
Postat av: Mamma

Vaddå taggade!!! Tycker du inte om att handla mat - du verkar ju gilla att äta mat (och chips...) Kram från mamma :)

2009-10-25 @ 17:02:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback