Lilla Melodifestivalen

Jag sitter här och gör typ ingenting. Är jättetrött och all min energi går åt till att hålla ögonen öppna. I bakgrunden hör jag just nu musik från Lilla Melodifestivalen.

Haha, jag gick precis till köket för att snyta mig (är jätteförkyld om någon undrar). När jag slängde en blick mot tv:n ser jag studion där musiken kommer ifrån. Det ser ju ut som ett klassrum! Men det är väl klart, det är ju för minimänniskor så det kanske inte är så konstigt.

Äh, jag ska väl inte slösa bort min energi på att skriva onödiga saker i min blogg.
Hoppas ni har haft det kul idag, själv blev man nästan veckans smarties! :) Hihi..

Kommentarer
Postat av: Hilleben

Hej!

Jag trodde du blev veckans smartie - för du är verkligen smart!

Kramiz

2009-10-04 @ 17:16:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback