Finns det något så bra?

Regnet har regnat nästan helt oavbrutet hela helgen = inte kul.
Bättre blir det ju inte av att jag inte mår så värst bra. Är förkyld och något mer som jag inte vet, det enda jag vet är att mina öron hör ljud mycket skarpare och klarare än vanligt och då är det något fel. (Jaa, jag vet att det låter knäppt, men det är faktiskt så).

Om det inte hade varit för att jag inte mår bra så hade jag gärna ägnat hela dagen till shopping. Men det var ju omöjligt. Därför har jag suttit på mitt rum och läst en av världens bästa böcker, som snart är slut dessutom, Så länge vi båda andas. Jag vet inte vad jag ska ta mig till när jag har läst ut den. Finns det någon bok som någonsin kommer att vara med i samma liga som hela Twilight-serien?
Jag hoppas verkligen det. Vad ska jag annars ta mig till?

Snälla, tipsa mig om ni vet någon bra bok! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback