Boken är slut :(

Jag har precis läst ut en bok. Inte vilken bok som helst, utan den sista boken i Twilight-serien. Jag kunde inte ens ana att man kunde bli såhär efter att ha läst en bok!

Nu känns det som om jag är i desperat behov av en bok i samma klass. Men inte för att göra er andra författare därute besvikna, så måste jag ändå medge att Stephenie Meyer är i en klass helt för sig själv. Jag har inte läst någon såhär bra bok förut. Oftast brukar det vara så att första boken i en serie är jättebra och att författaren sedan fortsätter att skriva vidare, på samma serie, bara för att intresset för den första boken blev så stort. Men så är det inte här.

Alla böckerna håller samma klass, ingen är tråkig eller dålig, här är alla böcker mästerverk i sig och tillsammans bildar de något jag inte ens kan sätta namn på!

Jag kan inte hjälpa det, men just nu är jag helt tom.

Boken är slut. Serien är över. Nu måste jag bara förstå det.

Kommentarer
Postat av: La c

Den som väntar på något gott. Du hittar nog någon annan bok men jag håller med att det kan kännas tungt.

2009-10-07 @ 20:57:12
Postat av: Snäckan

Hej! Snart hittar du säkert en ny bra bok! Det finns tusentals därute som väntar på att läsas!

2009-10-08 @ 14:56:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback