2009-10-21

Hejsan!

Just nu har jag fullt upp i skolan. Jag hade matteprov i Matte C igår och på fredag har jag prov i både Svenska B och Kemi A.

Sen jag kom hem har jag suttit och antecknat från kemiboken, men efter någon timme fick jag så ont i fingrarna att jag var tvungen att ta en paus (anledningen till att jag sitter framför datorn).

Idag hade jag bara spanska och kemi och på håltimmen stack jag och några kompisar och åt på Subway. Det var verkligen skönt att komma ifrån skolan en stund!

Nu sitter jag här och är sugen på min lilla påse med Sour Cream & Onion-chips som blev över från lunchen... fast jag ska faktiskt spara dem till ikväll, för då förtjänar jag dem.... åtminstone gör jag det om jag fortsätter plugga kemi nu.

Ha det kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback