Vilken sjukdom?

Min dator är skitseg just nu, men jag ska försöka skriva ett litet blogginlägg!

Eftersom att jag har varit sjuk typ de senaste fyra veckorna gick jag och pappa till vårdcentralen idag. Jag fick ta blodprov x2. På det första blodprovet hade jag utmärkt resultat och hur det gick på det andra vet jag inte. Det som är irriterande är bara det att jag fortfarande inte har någon aning om vad för sjukdom jag har. Nu fick jag ju bara reda på vad jag inte har... hrmf, det måste vara jobbigt att vara doktor ibland...

Imorgon är det första december och jag längtar kollosalt mycket! Jag gillar julen och alla förberedelser och nedräkningar och allting. Det är så mysigt! Igår pyntade vi huset lite smått och bara det ger en mycket mer julig känsla!! Nu är det bara julgardiner som fattas.. Någon som har något tips på var man hittar fina? :)

Nu ska jag förbereda mig mentalt på Ullared som börjar klockan 20!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback