USA-bloggar!

Satt och tänkte på en sak innan när jag såg på "Hål i väggen"... Hur kommer det sig att själva tv-programmet är i godkänd kvalitet medan reklamen (som avbryter programmet emellanåt) har hur bra kvalitet som helst? Rätt dåligt faktiskt!

Om ni undrar varför jag knappt uppdaterar bloggen för tillfället så kan jag hälsa att det beror på att det gör så hemskt ont i min arm så fort jag skriver på tangentbordet.

Detta är dock inget som har hindrat mig från att kolla på en massa bloggar en stund... Blir så glad av att läsa det som de som är utbytesstudenter skriver! Så många upplevelser och så mycket allt.. Läser dock bara om de som är i USA.... hehe. Kanske det finns fler bloggar kvar att läsa, eller vad tror ni? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback