Trött och hungrig

Efter en fullspäckad skoldag har jag äntligen kommit hem. Stannade kvar en extra stund för att skriva klart min biologiuppgift.

Trots att jag åt en macka så fort jag kom hem känner jag att jag börjar bli rätt hungrig nu igen... men vad trodde jag? Att en macka skulle göra mig mätt eller? Haha. Dagens skämt...

Igår glömde jag ju berätta att jag skämde ut mig lite grann...  jag såg förfärlig ut när jag skulle möta min syster utanför hennes skola.... rödsprängda ögon, dyngsur av regnet, lockigt rufsigt hår.... Men nu till det positiva, det verkar inte som om någon tyckte jag var helknäpp...haha.

Nu har pappa kommit hem igen, så jag hoppas att det snart är mat! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback