*Nöffnöff*

Då var man vaccinerad. Det har gått typ 3 timmar sedan jag tog vaccinet nu, och jag har ännu inte fått några biverkningar, men jag antar att de kommer snart. Åtminstone är det vad jag har fått höra från alla.

Detta var absolut det svåraste valet jag har gjort på länge! Men när min pappa berättade att han såg när sjukhuschefen här var på väg för att ta vaccinet tänkte jag att man borde ta det. Han jobbar ju med sjuka grejer, så han borde ju veta, tycker man.

Lite chockerande var det ändå att det bara var 3 i min klass som tog det. Vad ska det betyda egentligen? Jaja, nu ska jag sluta oroa mig. GJORT ÄR JU FAKTISKT GJORT, OCH JAG ÅNGRAR INGENTING... åtminstone inte nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback