Min dröm om en lugn helg

Åh, fy vad jag längtar till helgen (och till vintern också, som ni ser på bilden, haha)! Då tänker jag bara slappa och chilla... fast vi ska ju ha gäster på lördag så där sket det sig, haha. Men sova länge ska jag i alla fall göra!!

Skolan är riktigt jobbig just nu. Det är inte så att det är mycket läxor eller så, det är bara det att allting ska vara så himla svårt och komplicerat. Jobbigt helt enkelt. Nu vill man ju bara ha jullov(!!!) och inte sitta och försöka fatta fysiken, kemin och matten... Hrmf!!

Hade det i alla fall lite kul i skolan då vi fixade julpynt inför ikväll (nu) då det är öppet hus! Klippte en massa snöflingor, haha. Även skolans julgran plockades fram, bara för att locka elever till skolan...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback