Helgens läxa: Ta det lugnt

Nu har jag kommit hem och hunnit äta (var väldigt hungrig)! Hade bara en lektion i skolan idag, men sen några timmar efter den skulle Nv2:orna iväg på studiebesök på LTH (Lunds Tekniska Högskola). Eftersom jag inte är helt pigg kan jag väl inte påstå att det var särskilt givande.. haha.

På dagens ph-samtal gav min ph mig i läxa att vila ordentligt nu under helgen. Jag känner att jag verkligen måste göra den läxan om jag någonsin ska bli pigg och frisk igen! Det suger verkligen att må halvdåligt hela tiden..

Ikväll är det Idol... inte för att jag bryr mig så mycket egentligen, men just idag är det liksom "4" som ska bli "3". Haha...

Jaja, nu hade jag egentligen behövt gå och lägga mig men det känns lite fel.. så istället får jag väl se fram emot dagens kvällsmat (som jag faktiskt inte vet vad det är). Ha det bra! Tjatja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback