EN MÅNAD KVAR TILL JULAFTON!!!

Jag upptäckte precis att jag inte har uppdaterat bloggen på typ en evighet... AJJABAJA! Men nu skriver jag igen! :)

Kan börja med att säga att New Moon var ungefär vad jag förväntade mig. Inte jättebra, men ändå nödvändig för de andra filmerna! Precis efteråt kände jag mig besviken, men nu några dagar efter tycker jag ändå att det var en helt okej film.

Vad mer ska jag skriva om.... kanske att det bara är EN MÅNAD KVAR TILL JULAFTON!!! Kan ni fatta!!?? Tiden går riktigt snabbt just nu!!!!

Har både komplettering av min spanskaredovisning och kemiläxa till imorgon, så jag antar att det är lika så bra att sätta igång med det när man fortfarande har orken....?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback