Utelista

1. Folk som fuskar. Om inte någon/några hade fuskat på nationella i Matte A förra veckan så hade hela Malmö sluppit att skriva om hela provet.

2. Att vara sjuk. Okej, visst, jag mår mycket bättre nu, men det finns faktiskt typ inget värre än att sitta hemma och vara sjuk när man kan vara ute i solen eller åka och shoppa!

3. Gå till skolan på buffertdagar. Jag måste till skolan imorgon, trots att det är buffertdag. Jag var sjuk när jag skulle hålla mitt tal samt när jag skulle prata om några engelska texter så därför måste jag åka till skolan imorgon om jag vill bli godkänd.

Kommentarer
Postat av: minda

jag antecknar på direkten ^^

2009-05-19 @ 16:08:33
URL: http://mindaaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kul att komma till stan i a f, eller hur?

2009-05-19 @ 19:58:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback