Pantad

Hur pantad får man lov att bli egentligen?

Jag sitter här och försöker komma på mitt lösenord till min msn... Jag har ingen aning om vad det kan vara. Visst, jag har automatisk inloggning, eller så att man kommer ihåg mig, om ni vet vad jag menar, så jag behöver inte veta det så länge jag ska logga in på min egen dator. Det är självklart tack vare det som jag har glömt bort det...

Tänk nu Johanne, TÄNK!



Update: Nu har jag kommit på vad det var för lösenord. Obs! Jag avslöjar iiiiingeeeentiiing. :)

Kommentarer
Postat av: Oskar W

Sv: Alltså jovisst är det roligt att åka skidor och bräda då jag väl gör det men jag får aldrig suget av det liksom :p

2009-05-04 @ 19:28:49
URL: http://osskie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback