Nationella i Matte B

Just nu har jag mycket jag borde göra, men jag känner att jag inte klarar av att göra något. Jag har nationellt prov i Matte B imorgon, och eftersom jag knappt fattar hälften av kursen så gäller det att hålla tummarna för att det endast kommer uppgifter om sådant jag kan på provet imorgon.

Jag är bara så trött på allting just nu. Mitt mål i Matte B är MVG, men då jag bara fick G på det förra provet så känns det som om mina chanser till ett högre betyg än VG kan suddas ut. Men jag vill inte ge upp. Det är inte min stil. Jag vill lyckas. Jag vill ha mitt MVG och det är precis vad jag ska satsa på. Jag ska INTE sluta skolan med ett G i MaB!

Bara för att jag skrev detta nu känner jag att jag vill gå och räkna matte igen. Jag må vara konstig, men jag vill inte ge upp! Inte såhär lätt i alla fall.

PUSS PÅ ER!

Kommentarer
Postat av: mindaaa

hur gick det?

2009-05-12 @ 16:46:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback