Jag tror på böcker

Rubriken blev visst lite konstig. Nu verkar det som om jag tror på allt som står i böckerna, men det var inte så jag menade.

Jag tror på böcker. Jag tror att det är bra att ha en bok man läser innan man går och lägger sig istället för att man sitter vid datorn tills man knappt kan hålla ögonen öppna. Jag tycker det är bra att det fortfarande finns vissa som faktiskt läser böcker. Folk som inte bara sitter vid datorn och läser... 

Jag tycker det är kul att äga böcker. Att köpa dem och ha dem i sin bokhylla och veta att den boken har jag läst. Så tycker nog mina föräldrar också. Vi har tre proppfulla bokhyllor i vardagsrummet och en massa böcker i garaget, garderoberna, ja, lite överallt skulle jag tro. 

Om ni är intresserade av böcker så kan jag tipsa om två bra hemsidor, www.adlibris.com, där du kan beställa billiga böcker fraktfritt, och www.boktipset.se, där du kan hålla koll på vilka böcker du har läst samt få tips om böcker som kan passa just dig. :)

(Kunde inte fixa länkar till hemsidorna, vet inte varför, men hoppas det går bra såhär).

Kommentarer
Postat av: Hilleben

Tack för tipset om boktipset!

2009-05-24 @ 22:32:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback