Hemma igen.

Hej!

Kan någon gissa när jag gick och la mig igårkväll? Vid åtta! Jag kan verkligen rekomendera att prova det någon gång. Det var så härligt när jag vaknade upp vid tre och insåg att jag kunde sova vidare i typ tre timmar till!!! Kanske gör jag samma sak idag, men jag vet inte än... Det är ju Ugly Betty klockan åtta....

Nu hade jag tänkt att jag skulle hitta ett recept på hur man gör wienerbröd. Det lär vara svårt att göra, fast jag vill ändå testa. Är föresten överlycklig över att jag redan är hemma. Jag gick på en mattelektion och insåg att jag redan kunde det vi gick igenom. Sedan hade jag datorkunskap tidigare, så efter lunch stack jag hem. :)

TJING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback