Hemma igen

Hej!

Nu är jag hemma igen efter en kort skoldag. Lektionen i datorkunskap resulterade i ett MVG i Excel. :) Pratade även med min historielärare som sa att jag kan komplettera mitt betyg (eller vad det heter) om jag gör en viss uppgift, så förhoppningsviss blir det ett "HEJ MVG!" i Historia A! Nu är jag skitglad.

Men så kommer allt det tråkiga, eller tja, det är bara en sak. Redovisningen i morgon. Jag har fortfarande inte börjat med den och börjar få lite panik!

Nu är det bäst att jag kollar upp vad som ska finnas med i redovisningen, så att jag kommer igång innan maten..
Kramar!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Grattis till ditt MVG! Du är duktig! Kram Mamma

2009-05-26 @ 22:09:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback