En djungel av siffror

Läste precis en klasskompis blogg.. hon hade fått MVG på sin Statistiska undersökning i MaB. Eftersom jag förstod att vår lärare hade lagt ut betyget på eds:n var jag tvungen att snabbt kolla.

Ibland orkar man inte med att bli besviken. Så enkelt är det.
Jag jämför mig verkligen inte med andra, så det är inte därför jag är besviken. Jag är besviken över att det har gått så dåligt för mig med matten på gymnasiet. Jag har faktiskt alltid haft lätt för det, men inte längre, tydligen.

Det nationella provet i MaB igår gick nog inte så bra, det kändes helt fel när jag räknade. Däremot gick np i MaA, som jag hade idag, betydligt bättre. Det känns skönt att känna att man förstår någonting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback