Busstiderna förstörde mitt shoppingsug!

Nu sitter jag här vid datorn igen. Jag var nyss inne på Skånetrafikens hemsida, och jag får väl erkänna att jag inte är så värst shoppingsugen längre. Det är verkligen irriterande.

För att komma i tid till min lektion måste jag ta en buss som går 1½ timme innan jag börjar, bara för att det är så usla busstider. Därför tänkte jag att jag kunde fördriva typ en timme i stan, men det visade sig att jag bara skulle kunna shoppa i en halvtimme! Annars missar jag nästa buss och kommer för sent til skolan. Skit också. Jag som faktiskt var shoppingsugen.

Kanske jag ändå stannar till i någon affär om jag märker att jag har tid.. jag har ju faktiskt presentkort på H&M. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback