2009-05-29

Hellooo sunshines!

Nu har jag suttit framför datorn, i en evighet känns det som, och skrivit klart det sista på mitt uppdrag. Det sista uppdraget i ettan och det känns verkligen skönt! Nu är det inte mycket kvar av terminen och det börjar verkligen märkas! Men ändå har jag lite grejer jag måste fixa.

♥ Idrottsprov på måndag.
♥ MVG-prövning i MaA.
♥ VG-prövning i MaB.
♥ Potatisupproret, övning i källkritik, i HiA.

Hela nästa vecka blir det råpluggande i matte för min del! Idrotten ska jag göra i helgen, såklart, och jag ska även försöka hinna med historian. Det bästa är sedan när jag kan kryssa för de olika sakerna efter hand. Då känner man sig rätt duktigt, även om det kanske inte gick bra eller även om det gick skitbra! :D

Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback