2009-05-27

Tja allihopa!

Är rätt glad för tillfället. Min spanskalärare sa nämligen att jag och en till var de bästa i vår grupp & att det inte ska vara några problem för oss att få MVG. Kan ni tänka er hur jag har gått omkring och lett som ett fån hela dagen? :)

Ännu bättre känns det för att jag inte var ett dugg nervös under redovisningen i engelska! Trots att den inte var världens bästa är jag glad att jag har den avklarad.

Nu känner jag mig redo för ännu mer skolarbete. Labb imorgon (trots att alla andra är lediga) och snart väntar potatisupproret på mig! Har det slagit slint i hjärnan eller något, hihi? :D


Kommentarer
Postat av: minf

2009-05-27 @ 21:31:00
Postat av: minda

Först och främst... GRATTIS<3



Vad menar du med potatisuppror? Det låter.. intressant(?)

2009-05-27 @ 21:32:04
URL: http://mindaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback