2009-05-26

Godmorgon alla morgonpigga!

Vaknade redan vid 7-8-tiden men som tur var så lyckades jag somna om. Låg sen och kollade på sista halvtimmen av Vakna! med the Voice. Alltså, jag fattar inte vad de där praktikanterna gjorde vid Kjell. Okej, kanske att de tyckte det var kul, såklart, men jag tyckte faktiskt lite synd om dem. Stå där och dissa Kjell för att han har solcellsdrivna växter och katter hemma känns ju inte så kul, i alla fall tycker inte jag det.

Idag är det en ny dag, och jag ska se till att göra det bästa av den. Inte för att jag vet hur det ska gå till, men jag ska försöka. Jag funderar faktiskt på att kolla busstider på Skånetrafikens hemsida, för jag tror att jag kanske vill gå en stund på Entré innan skolan börjar, 14:20. Det borde jag ha tid till eftersom busstiderna härifrån in till Malmö är riktigt dåliga vid den tiden.

Annars måste jag förbereda min redovisning till engelskan som jag har imorgon, eller inte annars för jag måste verkligen det!! Skönt att jag är ledig på torsdag i alla fall!!!! Åh, snart är det verkligen sommarlov! Det börjar märkas nu... :)

Ha det superduper bra idag! Kramar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback