2009-05-18

Hej!

Just nu sitter jag här helt svettig, hihi. Har inte hunnit duscha efter idrotten än eftersom jag var så otroligt hungrig när jag kom hem från skolan. Inte konstigt med tanke på att jag åt lunch vid 11 och inte har hunnit äta någon fika då jag slutar fyra! Men nu har jag ätit mycket mat. Pastasallad, MUMS!

Skolan idag var okej. Jag hade nationellt prov i spanska (det gick inte så bra, tyvärr) och sen hade jag idrott. Fast innan idrotten hade jag en håltimme på drygt 4 timmar.. jobbigt värre!!! 
Oj, jag glömde nästan att säga att basgruppen var katastrofal idag. Tyvärr. Vissa förstår verkligen inte att man ska respektera läraren och hålla tyst. Nu pratar jag inte om de som alla säger åt att vara tysta, för det finns faktiskt andra som låtsas vara "oskyldiga", vilket inte bidrar till att det blir bättre på lektionerna!!!! 

Mina ben är som spaghetti nu. Hade kondition & styrka på idrotten, och för mig som inte har rört mig sen sist vi hade idrott (för cirka en månad sen) blev detta jobbigt. 

Nu ska jag chilla lite och sen duscha. Ha det skoj! :)

Kommentarer
Postat av: minda

hur kan man ha 4 h håltimme???!

Helt sjukt :O

Är dina ben bättre idag?

2009-05-19 @ 16:10:08
URL: http://mindaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback