2009-05-15

Godmorgon!

Mina fingrar hänger inte med riktigt när jag skriver, så om det blir några stavfel kan jag inte hjälpa det, men jag försöker kolla igenom texten så att det inte ska finnas några. Men om ni ser något hoppas jag att ni förstår varför...

Hmm, jag är sjuk idag igen. Vaknade vid halv 6 av att jag frös. Jag var verkligen iskall. Som tur var så somnade jag om. Idag har jag mest ont i halsen skulle jag tro. Så jag försöker ta det lugnt och inte göra någonting. :)

Nu ska jag gå och göra mig i ordning, för trots att jag är sjuk vill jag inte gå omkring i pj hela dagen! Haha. Föresten så skrev jag min religiösa dagbok idag, och jag blev faktiskt rätt nöjd. :)

KRAMAR!


Kommentarer
Postat av: minda

vaa?! Religiösa dagbok... vad e det?

2009-05-16 @ 12:18:05
URL: http://mindaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback