2009-05-14

God morgon!

Idag är jag sjuk. Blä. Det är i för sig inget man själv kan bestämma, men det är bara så tråkigt. Men förhoppningsvis är jag snart frisk (tänkte skriva frisk som en nötkärna, men det vill jag inte vara för jag är allergisk mot jordnötter) igen. Det som ändå irriterar mig är att jag inte har någon som helst aning om vad det är för sjukdom jag har råkat få. Kanske jag borde kolla lite på nätet... jag får se.

Nu är jag hungrig som en gris, jag åt ju trots allt frukost vid 6-tiden, så det är kanske inte så konstigt.
Hoppas ni får en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Hilleben

Tur att du inte är frisk som en nötkärna (fniss), hoppas du blir bättre snart!

2009-05-14 @ 19:02:35
Postat av: mindaaa

Hoppas verkligen att du blir bra snart!<3

Krya på dig!<33

2009-05-14 @ 19:30:36
URL: http://mindaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback