2009-05-07

Yo, what's up?


Jag tror att jag måste vara den enda 17-åringen i hela världen, åtminstone Sverige, som inte fattar vad det betyder. What's up hit och what's up dit och jag fattar nada. Som tur är så är det inget uttryck någon i min närhet brukar använda sig av... möjligtvis min bror, eftersom han bor i USA, men ingen annan och just därför känns det bara onödigt att lära sig vad det betyder.

Idag i skolan hade jag bara nationella prov i engelska, både hör- och läsförståelse. Det gick väl sådär, men jag är ändå nöjd. Fast så tänkte jag igår efter hörförståelsen i spanska och ändå fick jag bara G då, trots att jag trodde att det hade gått betydligt bättre än så. Det finns i alla fall inget jag kan göra åt mina provresultat nu när det hela är över så därför ska jag inte slösa energi på att tänka vad som gick fel.

Nu måste jag verkligen sätta igång och skriva mitt PM om kärnkraftverk i Sverige... JIPPIEE?
Ha det bra, trots att solen verkar ha tagit semester! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback