Vårväder blev regnoväder

Hej!

Jag tror inte att jag var ensam om att i morse tänka att idag blir det säkert en fin solig vårdag, vilket det faktiskt var ett tag, tills det började regna. Som tur var tog jag inte ut vårstilen allt för mycket utan hade vinterjacka på mig, så det blev inte en så stor klädchock när vädret slog om, om man säger så, hihi.

Skolan på måndagar är alltid riktigt seg. En massa föreläsningar och nu har vi även fått en håltimme. Men jag ska verkligen inte klaga på mitt schema. (Har fått nytt nu för period 4, den sista perioden på denna terminen). Imorgon är jag inte ledig, men å andra sidan går jag bara i skolan i 70 minuter, och jag börjar vid halv tre, ungefär, så jag har fortfarande sovmorgon.

Anledningen till att jag satte igång datorn var för att jag skulle göra min läxa, men åh vad dålig jag är på det. Men jag vill inte göra den imorgon eller någon annan dag i veckan. Svenskan bara måste bli klar idag. Så jag får väl ta och sätta igång innan datorns batteri laddas ut helt. Kramar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback