Utvecklingssamtal = ledig från skolan

God morgon!

Idag är jag ledig igen, det börjar kännas konstigt att faktiskt vara i skolan när jag väl har lektioner. Men idag ska jag dit senare, för jag har utvecklingssamtal. Hoppas det går bra. Jag oroar mig inte över det i alla fall, hehe.

Jag har tänkt att jag skulle vara smart idag, för en gångs skull, när det gäller uppdraget. JAG MÅSTE VERKLIGEN BLI KLAR MED DET IDAG SÅ ATT JAG INTE BLIR TVUNGEN ATT SITTA IMORGON I SISTA SEKUNDEN OCH SKICKA IN DET... Idag ska jag skicka in det innan jag går och lägger mig. Snälla, låt mig lyckas!!

Min syster ska göra intagningsprovet för en gymnasieskola idag, hon vill gå estet och då måste hon göra det för i alla fall den skolan. Hoppas det går bra för henne!!! =) LYCKA TILL!

Nu vore det nog bra om jag började med uppdraget... haha. Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Marielle

Idag har Du chansen att vinna ett presentkort värt 500kr!



Kramar från mig

2009-03-12 @ 18:58:08
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback