Teater i Turning Torso Gallery

Hejsan!

Här sitter jag med min dator. Jag har checkat alla hemsidor som är värda ett besök men jag känner ändå inte för att stänga av datorn. Jag är för trött för att göra det skulle jag tro.

Idag i skolan var alla 1:or på teater i Turning Torso Gallery, precis vid Turning Torso. Sen hade vi allihopa historieprov.

Teatern var rätt intressant, fast också rätt långtråkig. Rätt som det var blev det drick-paus och skådespelarna började dela ut glas och vatten till alla!?? Haha, lite kul men också konstigt... Teatern handlade i alla fall om miljön, att man inte kan gå tillbaka i tiden för att ändra vad man gör fel idag, vad man kan göra för att vara snäll mot miljön och så vidare...

Historieprovet gick bra tror jag, det var bara "kryssa-i-frågor" så jag körde på uteslutningsmetoden på de jag var osäker på, vilket jag tror fungerade alldeles utmärkt! :D

Jag är riktigt sugen på våfflor, hehe. Jag lagade världens godaste igår, men i vår familj tar även allt slut 2 sekunder efter att man har serverat det, så nu saknar jag dem extra mycket!! Men åh vad goda de var att äta igår!

Nu ropar mamma & pappa att det är matdags. Så TJINGELING! :D

Kommentarer
Postat av: matilda

Jättefin header du har :)

2009-03-28 @ 14:29:28
URL: http://elitecyclist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback