Oerhört beroendeframkallande!

Om det är något som jag tycker är beroendeframkallande så kan jag genast tala om det för er. Att läsa böckerna i Twilight-serien. Jag är på den andra boken nu, som jag fick hemskickad i torsdags, och jag har snart läst ut den, trots att jag verkligen har försökt att spara på den så länge som möjligt.
Böckerna jag har läst hittills är helt fantastiska. Jag förstår verkligen inte hur Stephenie Meyer har lyckats.

Hur kan man skriva något bra? Om jag hade vetat det så skulle jag självklart skriva en egen bok, hihi.

Om du inte har fått upp ögonen för dessa helt underbara böckerna ännu, så rekomenderar jag verkligen er att läsa dem, trots att man blir väääldigt beroende...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback