Mötet gick bra

Hej!

Nu har jag varit på mötet. Det gick faktiskt bra, det var inte alls så läskigt som jag trodde att det skulle vara. Lite synd var det att det bara var 4 (5, en blev sjuk) av 207, eller hur många personer det var, som hade nappat på idén att få igång lite roliga aktiviteter.

Vi har i alla fall Göteborgs-planer, förmodligen kommer de också att bli av, vilket är skoj. Från början tänkte jag att jag bara skulle gå dit för att hjälpa andra få kul, men nu känns det rätt lockande att faktiskt följa med, så vem vet, jag kanske blir en aktiv medlem i Astma & allergiförbundet, hihi.

Jag är riktigt sugen på att åka till Entré, det nya shoppingcentret i Malmö, som invigs denna helgen. Men idag bär det verkligen inte av dit, men kanske jag och min syrra sticker dit imorgon en sväng. Man måste ju bara se hur det ser ut!!! + att det förmodligen är en massa bra öppningserbjudanden.... ;)

KRAMAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback