Morgonstund har guld i mun?

God morgon!

Jag förstår inte vad som är felet med mig... varför vaknar jag alltid tidigt när det är helg?? Jag som så gärna vill sova ut!!!! Morgonen började i alla fall bra, först mysig frukost med mamma och pappa och sen friidrott på tv:n. Men när fler i familjen började vakna försvann min tid vid tv:n. Nu sitter jag inne på mitt rum och ser på friidrott. Problemet är bara att det inte är något ljud så det är inte så skoj, det är därför jag bloggar, haha.

Idag vill jag inte göra någonting, tror jag. Fast det hade varit rätt kul att åka till typ Nova Lund eller något, men det blir nog inte så. MFF spelar träningsmatch mot BK Häcken på idrottsplatsen här idag, men jag vill nog inte gå dit. Visst, jag hejar på MFF, men att kanske se folk från min gamla klass gör mig illamående. Haha, inte direkt, men jag känner verkligen inte för det om jag ska vara helt ärlig....

En sak som jag vet att jag vill är läsa klart Zlatan är Zlatan så att jag kan börja på Om jag kunde drömma som jag köpte förra helgen. Jag har redan läst den en gång, men nu när jag har köpt den känner jag att jag måste läsa den igen, så att jag kan fortsätta på nästa bok och nästa....och nästa... =)

Nu ska jag glo på tv och läsa. Hihihi, hoppas ni ska göra något kul idag eller att ni åtminstone får en mysig dag.
KRAMAR!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback