Måndag + sommartid

Hejsan!

Jag tänkte börja med att berätta att jag hade en hemsk morgon... Tack vare sommartiden var jag jättetrött, som jag antar att många andra också var, men jag försov mig en halvtimme vilket innebar att jag hade 45 minuter på mig innan min buss gick. Jag sprang hemifrån 2 minuter innan bussen skulle gå, och tack vare dimman såg jag aldrig om bussen verkligen hade kommit. När jag äntligen hade kommit tillräckligt nära för att se upptäcker jag att bussen kör. Alltså, jag missade bussen!

Trots att jag missade bussen kom jag bara 10 minuter försent och som tur var så blev jag insläppt. Dock gjorde vi inte så mycket på basgruppen, men för samvetets skull var det skönt att hinna till första lektionen.

Sen fortsatte dagen som måndagarna brukar se ut. Föreläsningar, lunch föreläsning och idrott, som idag var teori, dvs föreläsning... Efter skolan var mamma schysst och skjutsade mig hem, tack mamma! :)

Nu tänkte jag att jag skulle gå ner och titta lite på Familjen Annorlunda. Tack o lov att inte jag har fem miljoner småsyskon!!! Ha det bra och lycka till med att vakna i tid i morgon bitti..., själv börjar man inte förrän 14:20!

Kramkram!

Kommentarer
Postat av: matilda

idrott är bra grejor!! :D

2009-03-30 @ 21:09:33
URL: http://elitecyclist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback