Labbrapport

Hej!

För första gången i mitt liv, skulle jag tro, har jag fått i läxa att skriva en labbrapport. Jag vet inte hur man gör, men jag har lite punkter som jag måste ta upp som t.ex. hypotes och resultat. Nu försöker jag låta smart i min text så att det låter som om jag är värsta snillet, vilket jag är.... =)

Skolan slutade tidigare än vad den brukar göra på onsdagar idag, vilket var skönt. Fast jag var kvar i skolan i någon timme innan jag åkte hem. När jag väl hoppade av bussen träffade jag C, världens snällaste. Det var verkligen kul att prata med henne!!!
När jag fikade klämde jag mitt lillfinger, det gjorde riktigt ont. Jag trodde nästan att det var brutet, tills jag insåg att jag kunde böja på det utan att det gjorde ont. Vilket var tur. För man vill ju knappast bryta lillfingret, man vill ju knappast bryta någonting alls föresten.

Nu är jag i alla fall klar med min labbrapport, som tur är, men jag har hela mitt uppdrag i naturkunskap kvar. Jag förstår inte hur miljön ska kunna påverkas av konflikterna mellan Kina och Tibet. De är inte ovänner på grund av olja och de använder inte kärnvapen eller några vapen alls för den delen. ÅHHH, PANIIIIK! Tur att det ska vara klart först på fredag.

Nu måste jag vara intelligent. Ha det bra!!!
Massa kramar!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback