Internationella kvinnodagen

Grattis på internationella kvinnodagen som Kevin sa på tv:n imorse! Hihihihi.

Idag ska jag inte göra så mycket tänkte jag. Jag kanske ska träffa en kompis, fast jag vet inte för jag får inte tag på henne, så vi får se. Dessutom är jag rätt trött nu. Men en sak jag vet att jag vill göra är börjar läsa Om jag kunde drömma, men ack då (hehe, vilket ord) jag har inte läst klart Zlatan-boken. Som tur är så har jag typ bara 30 sidor kvar så det ska jag väl klara av.

Jag måste passa på att gratulera Charlotte Kalla till sin 2:a plats!!! =) ÄNTLIGEN!

Åh, jag vet vad jag kanske vill göra idag.... övningsköra. Fast jag vet inte... kanske bara.
Ha kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback