Godmorgon tidiga tisdag!

¡Buenos días!

Har ni sovit gott? Det har jag, fast jag förstår inte varför jag ska vakna vid halv 9 när jag har sovmorgon. Jag har alltid (nästan) varit ledig på tisdagar under hela läsåret, men nu är det period 4 och nytt schema. Det är inte så mycket som har förändrats, men jag har fått en lektion på tisdagar, 14:20 - 15:30, och så har jag fått en till lektion på torsdagar och en håltimme på måndagar men annars är det som vanligt.

Jag vet inte om det är snö eller frost ute, men en liten (mycket liten) del av gräsmattan är vit. Kan det vara snö? Jag som verkligen älskar snö vet inte om jag är glad eller ledsen. Det är så tråkigt när det bara blir onödig snö, ska det vara snö så ska det vara mycket!

Jag måste göra min svenskaläxa som jag glömde igår.... ha det så bra idag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback