GLAD VÅFFELDAG!

Trevlig våffeldag allihopa!

Ska ni äta en massa våfflor idag eller är det bara jag som tänker göra det? Våfflor med sylt och socker och grädde på är en av mina favoriträtter helt klart! (Inte för att jag vet om det räknas som en maträtt, men ändå haha).

Idag fick jag veta att min spanskauppgift inte behöver vara inlämnad förren nästa vecka. Kan ni förstå hur otroligt lättad jag blev! Nu kan jag försöka fokusera på min Läsdagbok och på matten... jag har nämligen prov i matte b nästa vecka, och det ser inte så ljust ut för min del... :S

Nu ska jag ta det lite lugnt innan jag börjar plugga till historieprovet som jag har imorgon. Det handlar om första och andra världskrigen samt om mellankrigstiden... snacka om att jag måste ladda upp inför det, haha.

Ha det så bra i den soliga kylan!!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback