Föreläsning med Tiina Rosenberg

God eftermiddag!

Har ni haft en bra dag?
Det har nog jag, tror jag. Dagen började med ph-samtal, historia som blev religion, naturkunskap och sen lunch. Efter lunchen var det obligatorisk föreläsning med Tiina Rosenberg, eller vad hon heter. Det var... ähuum, intressant? Fast jag glömde att lyssna... men en del hörde jag. Men det var kul att lyssna på någon med en så annorlunda uppfattning om man jämför med hur majoriteten är..

Jag har inte börjat på mitt uppdrag än, men som tur är så känns det som om jag bara kan skriva ihop en historia om Tibet - Kina, och om religionen i det hela. Men jag är osäker. Hehe. En sak som jag är säker på är att jag borde börja skriva väldigt snart, för det ska vara inskickat imorgon klockan 15:00.

Nu ska jag faktiskt börja skriva på uppdraget. Ni får ha det bra!

Bild: http://www.svd.se/multimedia/dynamic/00233/11328248_233947b.jpg.

Kommentarer
Postat av: John Apse

Jag lider med dig.

Lyssna på henne måste vara jobbigt.

Det finns kanske ett piller på Apoteket

som han återställa din hjärna.

Ett dagen-efter-Tina-Rosenberg.

2009-03-05 @ 23:35:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback