Det borde vara olagligt med bra böcker...

Glad eftermiddag! (Kan man säga så?)

Om någon har lyckats missa att jag är ledig på tisdagar så får ni veta det nu. Jag vaknade vid 9-tiden och sedan dess har jag bara läst och ätit, typ. Det är verkligen hemskt hur Stephenie Meyer kan skriva en så otroligt bra bok. Jag måste bara köpa alla böckerna i Twilight-serien snart. Just nu läser jag Om jag kunde drömma, den första boken som jag redan har läst en gång. JAG KAN INTE SLÄPPA DEN! Jag tvingade mig själv att göra något annat en liten stund nu!!!

Nu ska jag försöka kolla saker på datorn ett tag för att kanske glömma bort att jag faktiskt har världens bästa, ja jag måste säga att det faktiskt är väldens bästa, bok som väntar på mig.
ÄR DET FLER SOM HAR SAMMA PROBLEM SOM JAG HAR??? Hehe...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback