Billig och bra mascara

JAG TIPSAR - L'oréal Paris Intensifique

Nu tänkte jag att jag skulle tipsa om en prisvärd mascara som min kompsi tipsade mig om. Den kostade bara typ 50 kronor på Ullared och jag skulle tro att den kostar runt 120 kronor i en vanlig affär.

Den håller hela dagen och man behöver inte ta mer än ett lager för att det ska synas att man har mascara på sig. Nu har jag rätt långa ögonfransar, men den är bra, lovar jag. Den böjer rätt bra, jag använder ändå nästan alltid ögonfransböjare "bara för att", gör fransarna täta och långa.

Börjar man gråta, inte för hysteriskt hehe, så sitter den fortfarande kvar så länge man inte börjar kleta med den. Den är rätt lätt att tvätta bort och fastnar inte på ögonfransarna. Dock fastnar den under ögonen om man inte använder något sminkborttagningsmedel, hihi.

För att vara så billig är den verkligen bra!!! Köp den... =)


Bild:
http://www.beautyheaven.com.au/brands/1024-L-Oreal-Paris

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback