Astma & Allergiförbundet-möte

Godmorgon!

Idag ska jag på möte. Det ska bli kul för jag vet inte vad man gör på ett möte med Astma & Allergiförbundet, hehe. Men jag tänkte att jag vill vara med, så därför anmälde jag mig. Jag är ju faktsikt allergisk så det är kanske inte helt fel att gå dit.

En sak jag oroar mig över är vad för sorts människor som kommer vara där. Tänk så är det bara jag. Eller tänk så är det så mycket folk att jag inte vet vad jag ska ta mig till och blir tvungen att smyga mot utgången... Hursomhelst oroar jag mig över att man inte får dofta någonting. Typ ingen parfym och så. Jag som tycker om parfym! Vad ska jag ta mig till. Haha.

Hoppas ni får det kul och idag börjar Robinson och det kan man bara inte missa!!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback