Äntligen helg

Heeeej!

Fy vad jag blev hungrig helt plötsligt..., kan det bero på att min syster sitter och äter bullar som lukta muuums?!

Imorse var jag tvungen att springa till bussen... varför förstår jag inte för trots att jag försov mig en halvtimme följde jag tidsschemat rätt bra, tills jag skulle sminka mig, då krashade det helt. Som tur var hann jag med bussen. Vanligtvis brukar jag komma i skolan typ 30 minuter innan skolan börjar när jag tar den bussen, men idag kom jag 5 minuter försent istället.... Det är villamässa så de har stängt av hållplatsen vid skolan, så nu var jag tvungen att hoppa av jättelångt bort från skolan. Jag och K gick i alla fall rätt fort, utan att ha för bråttom, men eftersom vi höll på att bli påkörda (inte riktigt, men det var lite läskigt) tre gånger, en gång av en lastbil, en gång av en sopbil, bläää, och en gång av en vanlig bil, kom vi försent. Lät det som en bra ursäkt?

Vi gjorde i alla fall inget viktigt på spanskan, utan satt och lekte "gissa ordet" i 40 minuter!! På matten däremot hände det mycket. Vi har börjat på det sista delsteget i matte B!!!! Jag räknade dessutom nästan klart hela nästa veckas läxa! =)

Efter lunchen var det tänkt att jag skulle stanna kvar i skolan och göra klart mitt uppdrag, men när jag väl satte mig framför datorn så kunde jag inte öppna mailen... vad är det som har hänt med hotmail??????????
Så jag var tvungen att åka hem och nu har jag äntligen skickat in arbetet.

Nu måste jag äta någonting innan jag trillar ihop i en hög! Hahahahahahah.
Ha kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback